Avatar billede BellaV Nybegynder
11. marts 2011 - 16:22 Der er 7 kommentarer

Ingen forbindelse til router

Hej,

Mit trødløse net begyndte for en to uger siden at køre meget dårligt og ustabilt. Den skifter hele tiden fra at være lokal og internet til kun og være lokal, hvor jeg så ikke kan komme på.

Jeg har fundet ud af at der køre tre andre net på samme kanal som mig (kanal 11) og jeg ville derfor prøve at skifte kanal for at se om det skulle virke men jeg kan ikke få kontakt til min router.
Har fået af vide at jeg skal skrive 192.168.0.1 men det fungere ikke, dog kommer der noget frem hvis der skrives 192.168.1.1 i stedet. Når jeg indtaster brugernavn og koden får jeg så beskeden:

Access to this resource is denied; your client has not supplied the correct authentication.

Lidt info:

Det er en Netgear trådløs router (WGR614v6)
Jeg har Windows Vista
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
11. marts 2011 - 16:25 #1
så reset den til factory default
kabel i
og login
sæt trådløs på igen
Avatar billede pstidsen Novice
11. marts 2011 - 16:31 #2
sluk i 30 sek-1 minut
Avatar billede BellaV Nybegynder
11. marts 2011 - 16:41 #3
Ok men hvor kan jeg reset den ?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
11. marts 2011 - 16:49 #4
på reset knappen
Avatar billede BellaV Nybegynder
11. marts 2011 - 17:00 #5
Ok tak det prøver jeg så
11. marts 2011 - 19:42 #6
... vendt gerne tilbage om det så er lykkedes...

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:07 #7