Avatar billede hb5v6 Nybegynder
11. marts 2011 - 23:38 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Ideer til logo

Hej,

Skal have lavet et fedt logo til foreningen Roskildekiteklub.dk

Er der nogen der kan hjælpe? I får jeres navn skrevet på websitet, men kan ikke tilbyde andet.

Har tænkt på at bruge "hangloose" håndtegnet..

Håber nogle vil forsøge sig ad?
Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
12. marts 2011 - 00:33 #1
Hvad står I for?
- Hvad er en kiteklub?
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
12. marts 2011 - 10:54 #2
Hej,

Troede det kom til budskab på websitet :)

men det er en kitesurfing klub. (google it)
Avatar billede stone Forsker
12. marts 2011 - 12:55 #3
Det er svært at komme med eksempler når det hele er en gætteleg. Det fremgår ikke af indlægget hvilke farver hvilke tema osv...bare at man kan google et eller andet...hrmmmm

Defination på kitesurfing....
Avatar billede Webartisten Nybegynder
12. marts 2011 - 16:14 #4
Ville det åbenlyse ikke blot være en kitesurfer i fuld spring?
Avatar billede vittinghoff Nybegynder
12. marts 2011 - 21:29 #5
Troede det kom til budskab på websitet :)

men det er en kitesurfing klub. (google it)

ja hvis du gad at linke til siden
men ..måske en flyvfisk....med kitegear
Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
13. marts 2011 - 08:34 #6
Det kommer os an på, hvad du selv synes. Det kunne være ret fedt, hvis du selv "googlede it", og fandt nogle billede. (;
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
13. marts 2011 - 20:31 #7
Hej,

Jeg har linket til hjemmesiden i indlægget.

Der er ingen krav til farver og andet. Jeg har prøvet selv men er løbet lidt tør for ideer.

så tænkte på at bruge hang loose hånden:
http://www.fundraw.com/clipart/clip-art/3641/Hang-Loose-Hand/

om kitesurfing:
http://www.roskildekiteklub.dk/hvad-er-kitesurfing/

på logoet skal navnet RoskildeKiteKlub.dk komme til udtryk og evt. RKK som er forkortelsen..

Håber det var nok
Avatar billede Webartisten Nybegynder
14. marts 2011 - 00:21 #8
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
14. marts 2011 - 21:58 #9
det er ikke lige helt hva jeg havde i tankerne :)

Men det er nu meget flot.

Det må gerne være mere surferstil istedet for så strømlinet.
Avatar billede Webartisten Nybegynder
15. marts 2011 - 12:37 #10
Muligvis ikke , men nu har du fået et forsøg
Avatar billede janne123 Nybegynder
28. marts 2011 - 09:23 #11
Avatar billede janne123 Nybegynder
28. marts 2011 - 09:41 #12
Avatar billede janne123 Nybegynder
28. marts 2011 - 14:36 #13
Tja...det er sjovt men måske ikke prof nok...så der skal arbejdes mere...

http://img9.imageshack.us/img9/9418/roskildekiteklub.jpg
Avatar billede janne123 Nybegynder
28. marts 2011 - 16:29 #14
Der er endnu ingen reaktioner....ok ok..

http://img141.imageshack.us/img141/8633/roskildekiteklub2.jpg
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
28. marts 2011 - 19:26 #15
er jo ikke på hele tiden :)

hmm er ikke lige stilen jeg havde forestillet mig.

Må godt udvise en vis kvalitet..
Avatar billede janne123 Nybegynder
28. marts 2011 - 21:07 #16
Avatar billede janne123 Nybegynder
29. marts 2011 - 17:23 #17
Er der lidt at snakke om nu eller leger vi stadig gætteleg? :-)

http://img191.imageshack.us/img191/3581/kiteklub1.jpg
Avatar billede janne123 Nybegynder
29. marts 2011 - 17:32 #18
Næh, det er egentlig for utaknemmeligt at fortsætte...måske skulle jeg overveje at tage mig betalt som de to andre...ikke at resultatet bliver bedre ( sikkert ) ..selv tak, det var så lidt! :-)
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
10. april 2011 - 09:16 #19
Tak for forslag.. dog kan jeg ikke bruge dem.. Syntes ikke de fungere i et logo sammenhæng.
Avatar billede janne123 Nybegynder
10. april 2011 - 09:31 #20
Det bliver herligt for et designfirma at arbejde med dig når du ikke kan give udtryk for, hvad det er du vil! Og det bliver dyrt! LOL
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
10. april 2011 - 09:39 #21
Jeg har ingen præferencer mht logoet og farver, derfor jeg ikke skriver noget og ønsker forslag.

Desværre kan jeg ikke bruge et logo, som indeholder 2 clipart fra google samt en tekst lavet i paint.
Avatar billede janne123 Nybegynder
10. april 2011 - 10:35 #22
Det er rigtigt, at jeg har brugt tracefunktionen i Adobe Illustrator CS2 til Roskildes byvåben og at jeg har kigget på hang-loose hånden, inden jeg har gentegnet den i Illustrator efter at du har oplyst, at du ønskede at den skulle indgå i dit logo.
Avatar billede janne123 Nybegynder
10. april 2011 - 10:48 #23
Gennem hele din tråd har du været ualmindeligt hoven og ejer ikke pli - dette er mit sidste udspil!

http://img88.imageshack.us/img88/2993/illustrator.jpg
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
10. april 2011 - 11:18 #24
Var nu bare et eksempel på en tilfældig hang loose hånd :)
Mener ikke at være hoven eller ikke eje pli og håber da ikke du føler det sådan. Jeg får blot ikke mails hver gang fra eksperten når der er svar, kun en gang imellem åbenbart.

Har blot lavet et udspil jo.

Et logo som du laver vil jeg ikke kalde et logo, måske nærmere en header til et dokument etc. Hvis du forstår mig ret.

Se evt. riders.dk, Kiteboarding.dk mv.

eksempel på lidt anderledes, der også er flot:
http://www.shorelinesurf.com/palm-wave-tees/palm-wave-1-logo-17d.jpg

Husk:
Et logo skal være genkendeligt, simpelt og læseligt.
Avatar billede janne123 Nybegynder
10. april 2011 - 11:32 #25
Ikke destro mindre har du nu efter 23 - 24 posts givet udtryk for hvad du godt kan lide - flot gået! LOL
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
01. maj 2011 - 15:46 #26
Jeg lukker, desværre intet der kunne bruges og der ser ikke ud til at komme mere :(

Tak for alle forslag