Avatar billede tjunk Nybegynder
21. marts 2011 - 07:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

XP og Windows 7 + Anti-Virus program - samme PC

Hej

Hvis man laver dette:

http://www.altomdata.dk/koer-windows-7-paa-samme-maskine-som-xp-eller-vista

Skal man så have 2 anti-virus programmer installeret ?

Man er jo to steder.

Dels:
Windows 7 / XP

Windows / Vista
Avatar billede tjunk Nybegynder
21. marts 2011 - 07:46 #1
P.S

Jeg har Windows 7 med avast! Free installeret.

Men kunne, på en måde, godt tænke mig at installere XP igen.

Som suplement - Man skal man så have avast en gang til installeret ?
Avatar billede KHHP Juniormester
21. marts 2011 - 08:02 #2
Teoretisk set, behøver du ikke at installere antivirus på XP, hvis du ved hvordan du får dit nuværende program til at overvåge begge systemer.
Men jeg anbefaler dig nu at installere et antivirus program pr. system
28. marts 2011 - 18:46 #3
(Skal du vide mere her ?)
Avatar billede tjunk Nybegynder
10. april 2011 - 08:43 #4
Tak for jeres svar ...