Avatar billede timmwillum Nybegynder
21. marts 2011 - 19:56 Der er 1 løsning

Session ved flere faner/vinduer

Hej eksperter

Jeg har en simpel login til en shop, som anvender en almindelig session til at registrere om admin er logget ind.

Når man er logget ind i backend som admin får man samtidig nogle ekstra rettigheder i frontend, hvor man fx kan slette uønskede kommentarer til produkterne. Det helt fint i IE, Safari og Firefos ... men giver mig problemer i Chrome!?! I Chrome er det som om session kun knyttes til den aktive fane/vindue ... er der nogen der kan bekræfte det? Og er der nogen, som har en løsning.
Avatar billede timmwillum Nybegynder
21. marts 2011 - 19:58 #1
Glem alt efter god morgen ... nu er knapperne der pludselig også i Chrome. Beklager ulejligheden ...