Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
23. marts 2011 - 09:02 Der er 1 løsning

Opskrift databse program

Jeg har søgt på nettet og fundet et par programmer hvor man kan indtaste sine mad opskrifter og derefter søge på dem i en database. Samt indtaste at jeg har oksekød, løg og pasta og så kommer den med forslag til hvad der kan laves og hvad der mangler. F.eks. man kan vælge jeg vil maks mangle 2 ingedienser eller lignenden...

Desværre har jeg ikke kunne få nogen af dem til at køre på win7. De kommer enten med fejl at de ikke understøtter styresystemet eller der mangler .Net 1.1.  (Hvilket jeg kan se ikke er understøtet i win7)

Er der nogen der kender et program med disse funktioner der kan køre under win7?
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
12. april 2011 - 11:16 #1
Lukket uden svar...