Avatar billede ragnarg Nybegynder
30. marts 2011 - 23:24 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

feedback på protein hjemmeside.

Kan i give lidt feedback på:
http://proteintilskud.org

Virker designet, og virker siden troværdig?
Er lidt i tvivl om jeg skal ændre den til at være lidt lysere.

På forhånd tak.
Avatar billede 39212 Nybegynder
31. marts 2011 - 00:00 #1
Jeg må sige at den virker noget kedelig og var det ikke for teksten, så kunne det lige så godt være en side for maling eller lim.
Den er alt for kedelig, beklager.
39212
Avatar billede ragnarg Nybegynder
31. marts 2011 - 00:30 #2
nogen idéer til hvad jeg kan gøre for at "peppe" den lidt op? er nemlig gået lidt i stå! :)
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2011 - 00:42 #3
Arh, den ser da rimeligt OK ud, men:

Skift det "kolde" blå-grønne baggrundsbillede ud med et varmt.
- Solskin og stram hud : )

Den centrerede tekst i "Om" kolonnerne skal venstrestilles - Centreret tekst er hæslig at læse.

Drop også de 4 store (nyttesløse) link-billeder på forsiden.
Brug den istedet til at lægge små artikler.
- Lidt om HVORFOR man sku' fylde sig med pulver - når flæskesvær strutter af proteiner..
Og nyheder, og successhistorier, og og - den må gerne være lang som en blog - nyeste øverst.
Avatar billede 39212 Nybegynder
31. marts 2011 - 00:47 #4
Nogle billeder af lidt sunde mennesker vil være på sin plads. Det virker som om du blot har hugget en skabelon fra et program.
39212
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2011 - 00:52 #5
Og fonten i produktlisterne, prøv en uden "fødder" - Verdana eller Tahoma måske..

Og de GRIMME [KØB] knapper giver ingen mening, væk med dem, det er rigeligt at hele "linjen" lyser op når man kører musen henover - man er mere tilbøjelig til at klikke sig videre, hvis man tror at man kan få mere at vide, end hvis man tror at man bare rammer en "indkøbrkurv".
Avatar billede ragnarg Nybegynder
31. marts 2011 - 09:44 #6
mange tusind tak for rigtig god kritik! jeg går straks igang med at forbedre siden! :) flere inputs er meget velkomne stadig :)

T0M - vil du ikke sende et svar så jeg kan give point..? :)
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2011 - 10:42 #7
Det må så blive næste gang : )
Avatar billede ragnarg Nybegynder
31. marts 2011 - 11:31 #8
kan man ikke give point til mere end en?
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2011 - 15:12 #9
Jo, men det skal gøre på én gang:

Først beder du dem som skal ha' points om at "lægge et svar".
Når de så foreligger, kan du krydse dem af, og dele point'ene imellem dem.

Men pyt med det, denne gang - det ER jo mest tanken der tæller : )
Avatar billede ragnarg Nybegynder
31. marts 2011 - 16:02 #10
det er jeg meget ked af. jeg skriver en pm når jeg kommer med et spørgsmål igen.. så får du dem der :)
Avatar billede patrickreck Nybegynder
01. april 2011 - 10:26 #11
Jeg har også lige taget et kig, og umiddelbart ser det ganske fint ud.. Jeg må dog indrømme, at dine google adds i toppen er meget irriterende, det fylder alt for meget i den opløsning jeg sidder på lige nu ihvertfald :-)
Avatar billede rofistick Nybegynder
02. april 2011 - 18:06 #12
Du har alt for meget mellemrum mellem dine elementer på siden, og på en eller anden måde er der for langt ned til bunden, fordi bunden har så meget relevant information, der mangler helt klart noget mere styling på forsidens "De mest populære" <- man kan slet ikke se det er produkter.

Udover det har pilene, til at skifte forside visning, ingen egentlig funktion. spild af detalje.

Jeg tror du skal researche lidt på hvad målgrupper og hvad passion man har for at gå ind på din hjemmeside, og designe efter det, men det er selvfølgelig svært når du bruger Wordpress Themes.

Hvis du har brug for noget design workshop el.lign så skriver du bare.