Avatar billede crill869 Nybegynder
01. april 2011 - 11:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Blackjack

Hej alle sammen jeg er igang med at lave et blackjack spil i c++
jeg har fået det til at virker og det er alt sammen fint men jeg
vil gerne have det lavet sådan at man kan se hvilke kort man trækker og ikke bare værdierne af kortene er der nogle der måske kan hjælpe mig med det ? `

// Crill
Avatar billede arne_v Ekspert
02. april 2011 - 01:11 #1
Hvilket GUI framework?
Avatar billede arne_v Ekspert
15. april 2011 - 01:41 #2
??
Avatar billede crill869 Nybegynder
08. maj 2011 - 21:50 #3
Projektet er afleveret det var bare til hvordan jeg kunne udskrive kortene i selve DOS vinduet :) fik det løst