Avatar billede nuckiear Nybegynder
04. april 2011 - 12:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DVD drev virker langt fra optimalt i windows 7

Hejsa
Mit dvd drev kører så ustabilt efter jeg har fået windåse 7.
Nogen gange failer den ved 97 % af en brænding også skal jeg reboote computeren helt for at få skiven ude. Andre gange brænder den fint 2 -3 gange, også når jeg sætter en ny skive i, så skriver den bare drive not ready, den finder ikke den nye skive, når jeg så prøver at lukke programmet skriver den Autoinsert terminated, også fryser den. HVad fanden er der galt????
Avatar billede nuckiear Nybegynder
04. april 2011 - 12:19 #1
Nogen gange fryser den også på Glosing Down
Avatar billede Blandy Praktikant
04. april 2011 - 13:26 #2
Fik også problemer med mit dvd drev da jeg gik over til windåse 7. jeg ved ikke om det er firmwaren der ikke er så glad for win 7 drivere eller hvad det er. Men købte bare en ny, da den anden var 4 - 5 år gammel.

Er det en stationær maskine? For så kan man købe et nyt drev for under 200 kr.
Avatar billede nuckiear Nybegynder
08. april 2012 - 16:00 #3
Ikke lige frem problem løsning