Avatar billede u-god Nybegynder
06. april 2011 - 01:37 Der er 3 kommentarer

Gamer pc til 10k

Kære Eksperten så er det igen blevet tid til at jeg skal have mig en ny computer :) De sidste 2 gange jeg har fået en comp har det været med jeres hjælp og ekspertise. Min gamle har nu aftjente sin værnepligt og har overlevet dvs. viruser og verbale overfald så nu skal den på pension som en film computer :P

Min nye comp skal kun bruges til at game så derfor har jeg tænkt mig at bruge 10k hvis det kan gøre det... jeg kan se at priserne er faldet en del siden sidst, men man vil jo gerne have noget ordenligt. Compen skal være fremtidssikret og jeg ønsker at der skal komme kvalitets stumper i.. min gamle comp var en bambus comp som jeg fik en af mine venner til at bygge efter i havde sammensat den og den har kørt beklageligt. Jeg ved ikke om det stadigvæk kan betale sig at bygge den selv eller om man bare skal købe en der er færdig lavet.. Det er kun selve computeren der skal laves da jeg har en helt ny skærm samt ekstra keyboard og mus.
Mvh Daniel
Avatar billede ewax Nybegynder
06. april 2011 - 01:53 #1
Hej, tjek www.sharkgaming.dk det er sgu de bedste efter min erfaring :)
Avatar billede u-god Nybegynder
06. april 2011 - 13:44 #2
bare en af dem? Nogen af jer der ved om det kan betale sig at købe en af de pcer der har 2 grafkort i?
Avatar billede ewax Nybegynder
08. april 2011 - 16:15 #3
Kommer jo helt an på hvor seriøs gamer du er :)

Nu ved jeg ikke hvor du er fra, men hvis du har mulighed for at komme til frederiksberg kan man prøve deres computere derinde i en netcafe der hedder dsrack http://esportscafe.dk/