Avatar billede Soegaard80 Nybegynder
07. april 2011 - 07:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Frysning af kolonner

Hej Eksperter

Jeg har fået et spørgsmål fra en kolega om man kan på en eller anden måde fryse nogle kolonner på to sider af nogle kolonner så man har mulighed for kun at scrolle med dem der er i midten.

Mit umildbare svar er nej, men kom så til at tænke på om der kunne være en måde at omgå det med en makro?

Håber der er nogen der kan hjælpe, hvis der findes en måde hvor man kan undgå dette.
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2011 - 09:10 #1
Det eneste jeg kan komme på, er, at det muligvis kan laves med noget "billede-teknik".

Hvis du vil kan du sende en fil, hvor du præcist viser, hvad det er du ønsker, så skal jeg forsøge at hjælpe, men jeg garanterer ikke noget brugbart resultat. Du får i givet fald tidligst et svar i aften eller i morgen.
hans.knudsensnabelamail.tele.dk
Avatar billede Soegaard80 Nybegynder
30. august 2011 - 11:37 #2
lukker denne da det ikke er aktuelt længere.