Avatar billede jannick281090 Nybegynder
07. april 2011 - 18:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Give sekundære statiske IP til specifik intern router IP

Hej Eksperten

Jeg har lige rykket lidt rundt i mit "command center", mit netværk består af en trådløs router som jeg bruger til at komme på nettet med min bærbar samt min fars bærbar, som kører igennem en switch, som igen er koblet til mit modem.

Før jeg rykkede rundt var min stationær computer koblet direkte i switchen for at undgå routerens firewall, da jeg kører diverse server applikationer (ved godt jeg ligeså vel kunne port forward), men nu har jeg så besluttet mig for at gøre min stationær til en del af netværket så jeg kan bruge printer/scanner samt dele filer lokalt med de andre computere, men situationen er den at jeg fra min ISP har 2 statiske IP'er til rådighed, og jeg vil derfor gerne stadig have den sekundære IP som min externe IP på min stationær, er dette muligt?

Routeren er en Linksys WRT160Nv1.
Avatar billede moddi100 Seniormester
07. april 2011 - 19:32 #1
Er med på en lytter...
Avatar billede jannick281090 Nybegynder
15. april 2011 - 20:24 #2
Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede jannick281090 Nybegynder
05. februar 2012 - 06:43 #3
Lukker