Avatar billede gg Praktikant
08. april 2011 - 14:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Java værktøj til tidsregistrering af forbrugte timer i løbet af en dag

Hejsa
Jeg håber, at nogle at jer Java folk kan hjælpe mig.
Jeg står og mangler et værktøj (gerne open source) så jeg kan registrer hvad jeg bruger mine timer på. Gerne et værktøj der har en timer så når jeg arbejder på min computer registrerer programmet tiden og opgavens beskaffenhed.

Pt. har jeg et regneark/kalender hvor jeg skriver i hvad jeg arbejder på indeholdende start tid og sluttid, men hvis jeg har mange forskellige opgaver på een dag ender det med at jeg får en lang liste at vedligeholde eller at jeg ikke alle mine opgaver noteret
Avatar billede arne_v Ekspert
08. april 2011 - 15:18 #1
A quick googling finds http://rachota.sourceforge.net/en/index.html - how does that match with your requirements?
Avatar billede gg Praktikant
08. april 2011 - 15:37 #2
arne>> been there done that. Har prøvet Rachota. Men så kan jeg ligeså godt benytte min outlook kalender og så skrive hvad jeg laver timer for time.
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2011 - 15:56 #3
Skal den selv registrere hvad du laver på computeren ? (!!!)
Avatar billede gg Praktikant
08. april 2011 - 16:00 #4
TOM>> Nej. Men når jeg inteagerer med min computer skulle der gerne komme et popup vindue der så lige spørger hvilke task man arbejder på og så går der en timer igang.
Avatar billede arne_v Ekspert
08. april 2011 - 20:04 #5
Kan du definere praecis hvad "når jeg inteagerer med min computer" skal daekke over?

En popup hver gang du bruger keyboard eller mus duer jo aabenlyst ikke.

Start af et program maaske?
Avatar billede gg Praktikant
24. maj 2011 - 10:17 #6
Svaret er GrindStone. GrindStone er et rigtigt godt værktøj til timeregistrering. Tillader mig at lukke spørgsmålet