Avatar billede ts Nybegynder
10. april 2011 - 13:52 Der er 2 kommentarer

Word er langsom til at starte op

Jeg har en pc hvor Word 2007 er meget langsom til at opstarte.
Hvis jeg forsøger at åbne et vedhæftet word-dokument kan der gå adskellige minutter inden Word åbner.
Men hvis jeg har Word åbent inden jeg åbner word dokumentet, så går det hurtigt.
Men der går altså for lang tid inden Word åbner.
Det samme gør sig gældende med Excel.

Jeg har forsøgt at slette normal.dot filen, idet jeg har hørt at det sommetider hjælper. Men det gjorde det bare ikke i dette tilfælde.

Hvad kan jeg gøre?
10. april 2011 - 14:18 #1
Word:
Klik på M$ Bolden.
[Wordindstillinger]
[Resourser]
[Diagnosticer]

---

[Tilføjelsesprogrammer]
Check om der skulle være elementer/stier her som 'peger' på noget som ikke findes (mere) ?

---
Avatar billede claes57 Ekspert
10. april 2011 - 14:27 #2
i 'Microsoft Office-værktøjer' ligger en 'Microsoft Office Diagnosticering'
den køres, og reparerer evt dårligdomme.