Avatar billede kraller1992 Nybegynder
13. april 2011 - 18:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Antal beýtes pr. forespørgsel

Hej Eksperter

Jeg sidder og er ved at lave et skoleprojekt, hvor jeg skal vide hvor mange bytes eller datapakker man sender hver gang man fx besøger en hjemmeside, ved godt det er meget forskelligt, men sådan cirka.

Håber i kan hjælpe.

PS. Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle stille spørgsmålet, så valgte denne kategori, i må sige til hvis det er forkert
Avatar billede pstidsen Novice
13. april 2011 - 18:32 #1
Avatar billede kraller1992 Nybegynder
13. april 2011 - 18:42 #2
Er det ikke kun det man downloader eller?
Avatar billede pstidsen Novice
13. april 2011 - 18:45 #3
Kender den ikke supergodt... Men hvad er det du vil have? Hvor meget selve html filen fylder, eller hvor meget du downloader?? Eller måske hvad ALLE filerne på HELE siden fylder??
Avatar billede kraller1992 Nybegynder
13. april 2011 - 21:28 #4
Det er i forhold til denne artikel: http://www.computerworld.dk/art/46505/har-du-tjek-paa-den-danske-overvaagning

Jeg vil gerne vide hvor mange gange man fx skal gå på facebook får at man bliver logget. Som jeg forstår det, er det hver 500. datapakke man SENDER, der bliver logget? :)
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:23 #5
Avatar billede kraller1992 Nybegynder
25. oktober 2011 - 19:50 #6
Fik intet svar...