Avatar billede haverslev Novice
15. april 2011 - 19:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Points til 220661

Ref. http://www.eksperten.dk/spm/916362
Avatar billede 220661 Ekspert
15. april 2011 - 20:06 #1
Hej haverslev.
Det er ikke for at jeg ville have andel i pointene jeg postede kommentaren. Havde glemt alt om tråden til der kom et accepteret svar på den.
Vi var jo begge på dette spor fra starten af, og du fulgte jo op på tråden til den sluttede så du har fortjent dem alle.

Jeg respekterer din ærlighed når du uopfordret vil give mig point her, men jeg synes du selv skal lægge svar og lukke igen.

På forhånd tak John.
Avatar billede haverslev Novice
15. april 2011 - 20:13 #2
Jo du du var på samme spor osv. så derfor bedes du svarer.

Tillige er jeg træt af så nogle båtnakke kommentaret som poko1 kommer med.
http://www.eksperten.dk/spm/936559#reply_7766026
Avatar billede 220661 Ekspert
16. april 2011 - 07:26 #3
Jeg håber da ikke du anser mig for at være på samme måde.
Har selv været udsat for disse "udbrud" fra hans side, og tager klar afstand for den måde at gøre tingene på.
Jeg lægger svar når du beder om det. God Weekend