Avatar billede Andreas12 Nybegynder
16. april 2011 - 14:40 Der er 1 løsning

Meninger på ny gaming computer.

Har kigget mig lidt omkring efter en ny computer, der skal kunne trække spil som Call of Duty: Black Ops uden de mindste problemer, og vil gerne høre nogle meninger på en computer jeg har fundet:
http://topdata.dk/product.asp?product=7537
Har læst mig frem til at i5-2500k skulle kunne klare sig lige så godt i spil som 2600k'eren. Men er lidt i tvivl om to ting:
  1. Er grafikkortet godt nok til mine behov og ville 2x GTX 560 Ti kunne klarer sig bedre end GTX 580?
  2. Hvis man opgraderer CPU køleren til en Scythe Schruiken, PSU'en til en 700 W Cougar 80+ og kabinettet til en NZXT Hush Silent, hvor gode muligheder er der så for overclocking af computeren???

Kan I eventuelt anbefale mig et sted, hvor man kan få en bedre eller billigere computer?

På forhånd tak for svaret :)
Hilsen Andreas
Avatar billede Andreas12 Nybegynder
03. maj 2011 - 19:17 #1
Nå, den kører fint.