Avatar billede andreas1183 Nybegynder
16. april 2011 - 19:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

open port på alle computere?

hey, jeg er hader at min computer skifter ip og det kunne også være fedt vis det virker på flere computere. så hvordan åbner jeg en port på flere computere?
Avatar billede lzs Nybegynder
16. april 2011 - 21:39 #1
Det kunne være en ide at skrive hvilken router du har? hvis det er den du mener, at du gerne vil åbne i port i.
Du kunne også bare give din computer en statisk ip, så slipper du da for at den skifter i tide og utide.
Avatar billede andreas1183 Nybegynder
16. april 2011 - 22:12 #2
netgear wnr2000v2.

ja men det der statisk ip, skal man så ikke gøre det på alle computere? før man kan bruge det?
Avatar billede andreas1183 Nybegynder
13. august 2011 - 18:35 #3