Avatar billede fcs Novice
16. april 2011 - 22:08 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Optagelse af Bingo Banko fra idag

Hejsa.

Min hardisk recorder strejkede og fik ikke optaget Bingo Banko iaften. Det er ret kritisk, da jeg har hørt at den video min datter har sendt ind blev brugt som nummer. Jeg vil meget gerne have en optagelse af det, så hvis der er nogen herinde der kan skaffe en optagelse, så er der point.

Hygge

FCS
Avatar billede Six Nybegynder
16. april 2011 - 22:49 #1
Du kan købe 24 timers sputnik adgang og "rippe" det derfra. Ellers skal du nok igang med de lidt ufinere metoder, som vi nok ikke kan komme ind på, her på eksperten ;)
Avatar billede fcs Novice
16. april 2011 - 22:55 #2
Hvordan ripper man fra Sputnik?
Avatar billede Six Nybegynder
16. april 2011 - 23:20 #3
Jeg ved ikke hvordan man ripper fra sputnik. Et alternativ vil være at bruge programmet Fraps og optage det på den måde - Men det fylder sindsygt meget - Så du skal nok konvertere videofilen bagefter.

Til det kan du bruge videohelp.com

Fraps finder du her: http://www.fraps.com/
Avatar billede Six Nybegynder
16. april 2011 - 23:45 #4
Nå jeg har lige testet fraps. Det virker ikke - jeg er på udkig efter en anden løsning.
Avatar billede pstidsen Novice
17. april 2011 - 00:14 #5
Prøv at sende en mail til tv2: tv2@tv2.dk
Avatar billede Six Nybegynder
17. april 2011 - 00:17 #6
Jeg fik denne her til at virke nogenlunde:

http://www.nchsoftware.com/capture/index.html

Test det af på deres gratis materiale og se hvilken encoder indstilling du synes er bedst.

Men jeg tror faktisk at pstidsen er inde på noget - det kan da være de vil sende dig programmet, når nu din datter har været med.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. april 2011 - 09:04 #7
Bingo banko bliver ikke genudsendt?
Det gør jo næsten alt idag *G*
Avatar billede pstidsen Novice
17. april 2011 - 11:38 #8
ikke så vidt jeg kan se. De genudsender ikke så meget direkte TV ;)
Avatar billede Six Nybegynder
17. april 2011 - 22:44 #9
Hvis du kender en, som kender en, som engang har haft en rød bil, som kender en, der har drukket 4 liter mælk på 5 kvarter, som har en konto på nxtgn.org - så er det at finde der. Men det har jeg aldrig sagt - og i øvrigt er det ikke mine egne fingre der skriver det her. - og det er KUN med henblik på at du har en MEGET god grund til at få fat i det, at jeg oplyser om det.
Avatar billede fcs Novice
18. april 2011 - 10:50 #10
Synes ikke rigtig jeg kan få noget som helst til at virke i en ordenlig kvalitet.... Er der ikke nogen der har den liggende som en optagelse?
Avatar billede pstidsen Novice
18. april 2011 - 11:43 #11
Har du skrevet til dem?
Avatar billede fcs Novice
16. september 2011 - 22:05 #12
Ups, kan se at jeg har glemt at følge op herinde. Sorry.

Det er desværre ikke lykkes. TV2 vil have 2000.- for at sende det til mig, så det er ikke en option. De andre kunne jeg ikke rigtg få til at virke ordenligt, men vi har det da i hakkende og ringe kvalitet.

Derfor: Det svar der kom tættest på at være godt var #6 fra Fjappe. Derfor: Smid et svar, så er der point ;o)
Avatar billede Six Nybegynder
16. september 2011 - 22:58 #13
Hvis du lige kigger i din interne post og svarer mig der :)
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2011 - 18:46 #14
hvad når var den fra ??? ellerd gå ind på youtube  (eller kan du huskke hcvad når den var fra ???