Avatar billede Vinteferie Nybegynder
23. april 2011 - 19:45 Der er 1 løsning

Vista : Problem med internetopkobling

Hej experter

Jeg har lige fået en ny tdc router, da vi opgraderede vores internet til 18/2 Mbit forbindelse.

Med min windows 7 bærbar kom jeg fint på nettet.

Men min stationære med OS:Vista driller.

- Netværkskortet skulle være understøttet.

Når jeg klikker på opret forbindelse på netværket, får jeg at vide at: "Du skal angive yderligere logonoplysninger for at oprette forbindelse til dette netværk."

Jeg får nu følgende valgmuligheder:
"Indtast eller vælg yderligere logonoplysninger"
"Opret forbindelse til et andet netværk"

Jeg vælger den første og skal så indtaste:
brugernavn
Password
Domænenavn
..

Jeg har hverken det første eller sidste, og hvorfor skal jeg indtaste disse når det fint gik med adgangsnøglen alene på min windows 7?

På forhånd tak.

Daniel
Avatar billede Vinteferie Nybegynder
05. juni 2013 - 09:37 #1
slut