Avatar billede newbieatphp Nybegynder
26. april 2011 - 17:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Login på hjemmeside via java

Hey folkens.

Jeg er igang med at lavet et hjælpeprogram til diverse frivillige hjælpere, og har i den forbindelse et mindre problem med at logge ind på spilsidens hjemmeside via brug af java.

Årsagen til, at jeg skal logge ind, er at vi som frivillige hjælper har ekstra nogle ekstra muligheder på hjemmesiden, for at tjekke op på bl.a. snyd.

I forbindelse med login, så drejer det sig om følgende:
"hockeyarena.net"
<p><form name="login" method="post" action="index.php?p=security_log.php" target=""><b>Navn:</b><br /><INPUT TYPE="text" id='nick' NAME="nick" SIZE="15" class="nice"><br /><b>Password:</b><br /><INPUT TYPE="password" NAME="password" SIZE="15" class="nice"><br /><input name="submit" type="submit" value="Login" class="button">

Og i den forbindelse har jeg bl.a. forsøgt mig lidt med noget kode jeg fandt på følgende side:
http://www.1your.com/drupal/LoginToWebsiteByHTTPPOSTCodeListing

Det jeg gerne vil, er at jeg kan logge ind på hjemmesiden, hvor jeg således har en aktiv tråd kørende, da jeg skal hente html kode fra flere hundrede sider, alt efter hvor mange managers der er i det givent land.

Mit problem ligger altså i, at jeg ikke kan logge ind ordentligt, og holde tråden kørende.
Håber nogen kan hjælpe mig på vej.
Avatar billede keysersoze Guru
26. april 2011 - 18:29 #1
Hvad er grunden til at det skal være java og ikke "bare" PHP som det ser ud til at du kører alligevel?
Avatar billede newbieatphp Nybegynder
26. april 2011 - 23:03 #2
Det er ikke min hjemmeside, jeg er blot en hjælper derinde.

Jeg har ingen erfaring med php, men en okay erfaring med java.
Det er blot login delen, som jeg pt. fejler i.
Avatar billede keysersoze Guru
26. april 2011 - 23:20 #3
Java-delen kan jeg ikke hjælpe med, men jeg vil umiddelbart mene det er lettere at angribe med PHP - der findes guides her på eksperten og fx også her; http://hjemmesideskolen.dk/scripts/phpmysql/
Avatar billede newbieatphp Nybegynder
26. april 2011 - 23:43 #4
Som sagt er jeg ikke den store kender af, men så vidt jeg ved, så kan man ikke lave det som et program, som kan gives til enkeltpersoner.

Dette kan lade sig gøre med java, hvor der blot compiles et program, som så blot sendes til de personer, som skal bruge det.

Jeg er ikke så meget for, at det skal være noget der ligger tilgængeligt online.
Avatar billede keysersoze Guru
26. april 2011 - 23:55 #5
ah sorry, det forklarer det jo lidt. Jeg forstod det bare netop som værende noget til brug på en hjemmeside dels med angivelse af HTML og du skrev "ekstra muligheder på hjemmesiden".

Jeg vil ikke forstyrre dit spørgsmål mere så.
Avatar billede newbieatphp Nybegynder
27. april 2011 - 00:00 #6
Det er helt okay :)
Avatar billede danco Nybegynder
04. maj 2011 - 15:48 #7
Jeg forstår stadig ikke spørgsmålet og formålet med spørgsmålet.
Vil du have et Java program der kan udleveres til personer der skal bruge det, og de skal så kunne logge ind og manipulere data som samtidig vises på en hjemmeside?

jeg vil meget gerne give dig konkret hjælp men det er svært når jeg ikke forstår opgaven.
Avatar billede newbieatphp Nybegynder
04. maj 2011 - 22:06 #8
Jeg vil gerne lave et program, som kan logge ind på en bestemt hjemmeside: http://www.hockeyarena.net

Programmet skal udleveres til personer, som har ekstra rettigheder på den hjemmeside.

Det eneste jeg behøver hjælp til er det at kunne logge ind og evt. have en aktiv session på hjemmesiden.

En anden mulighed vil være, hvis man kunne logge ind via sin browser, og at java-programmet således kan bruge den session derfra.
Avatar billede danco Nybegynder
04. maj 2011 - 22:41 #9
Så du vil dybest set bare lave et CMS i et javaprogram?

Jamen som jeg ser det er det jo bare et spørgsmål om at programmet og hjemmesiden tilgår den samme database.
Avatar billede newbieatphp Nybegynder
13. juni 2011 - 16:41 #10
lukket