Avatar billede Shasim Novice
05. maj 2011 - 20:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CS3 og Type1 skrifter

Jeg har netop lagt mine gode gamle Type1 skrifter ind på min pc, men de blir ikke vist i min Illustrator CS3. Der kan jeg kun vælge imellem True Type og Open Type. Jeg har også en trial af CS5 på maskinen, og heri vises Type1 skrifterne rigtigt nok.
Nogen der ved hvordan jeg kan få CS3 til at makke ret?
Avatar billede Shasim Novice
05. maj 2011 - 20:50 #1
Nå, jeg fandt ud af, at hvis jeg kopier alle de manglende skrifter til  program files (x86) > common files > adobe > fonts , så virker det :)
Avatar billede prodic Mester
05. maj 2011 - 20:54 #2
http://forums.adobe.com/message/2757341 - hvis du leder efter forklaringen.
Avatar billede Shasim Novice
05. maj 2011 - 20:59 #3
Jo tak :)