Avatar billede peturkirke Novice
10. maj 2011 - 18:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ændre fla med php ?

Er det muligt at ændre en .fla fil med et PHP script ?
Avatar billede phillips Nybegynder
10. maj 2011 - 18:32 #1
Nej.
Avatar billede kjeldsted Novice
10. maj 2011 - 19:06 #2
Hvad er det mere præcist du vil?
Og er du på egen eller hostet server?
Avatar billede peturkirke Novice
11. maj 2011 - 00:09 #3
Har købt et Flash plugin, og har brug for at opdatere nogen linjer i .fla filen dynamisk, men dette er sandsynligvis umuligt.

Sandsynligvis kan dette løses ved at ændre et eller andet i flash filerne, men jeg ved ikke, om jeg gider gøre mere ved det.

På hostet server.
Avatar billede peturkirke Novice
11. maj 2011 - 00:10 #4
Måske var det lidt uklart defineret, men jeg har brug for at .fla filen ser forskellig ud i forskellige situationer.
Avatar billede kjeldsted Novice
11. maj 2011 - 00:11 #5
Du kan godt glemme det hvis serveren er hostet. Man har nogle muligheder på egen server til at kører filer gennem nogle programmer på serveren. Men jeg har min tvivl på at du får lov til at installere applikationer på host serveren :)
Avatar billede peturkirke Novice
24. maj 2011 - 03:23 #6
skriv et svar, så får du poeng
Avatar billede kjeldsted Novice
04. juni 2011 - 20:35 #7
Bare behold dem :)
Avatar billede peturkirke Novice
06. juni 2011 - 12:37 #8
svar