Avatar billede ch007 Nybegynder
14. maj 2011 - 08:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

YouTube-video-link laves om til embed-kode

Jeg har et forum. Her smider folk youtube-links. Hvordan kan jeg ændre disse links til embed-koder?

Lige som når folk smider et link til www.eb.dk så ændres det automatisk til et aktivt link. Denne kode har jeg.

Så vil jeg blot tjekke om det er et youtube-link, hvis ja, lave embed kode istedet for link.
Avatar billede iJonas Nybegynder
14. maj 2011 - 09:32 #1
Mange forum-systemer gør det selv... Det kan vel ændres i instillingerne
Avatar billede ch007 Nybegynder
16. maj 2011 - 11:01 #2
Det er et forum, jeg selv har programmeret...
Avatar billede iJonas Nybegynder
16. maj 2011 - 13:20 #3
Hvis du selv har programmeret det, ved du vel også selv hvorfor de bliver til embed kode...
Avatar billede ch007 Nybegynder
17. maj 2011 - 14:46 #4
iJonas: Ja, jeg spørger ikke hvorfor den ikke laver det om. Jeg spørger, hvordan jeg kan lave det om! Jeg har blot lavet det sådan, at når man smider en sti (www.et-eller-andet.dk) bliver det til et link ikke en embed kode!
Avatar billede ch007 Nybegynder
12. oktober 2011 - 20:10 #5
Lukker