Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
15. maj 2011 - 22:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows live messenger popper up midt i spil

Når jeg køre et spil fra steam i fuld skærm, så kommer Windows Live frem og siger "den og den person har logget på", og det er mega irreterende at sidde og kigge på når man er inde i et spil i fuldskærm.
Avatar billede chalde Seniormester
15. maj 2011 - 22:19 #1
Funktioner -> indstillinger -> beskeder
Avatar billede nife Nybegynder
15. maj 2011 - 22:52 #2
Forstår ikke hvorfor dette spørgsmål ligger under Styresystemer.
Forstår heller ikke hvorfor man ikke bare vælger at logge af Windows Live inden man starter et fuldskærms-spil - eller indstiller Windows Live til IKKE at logge på så snart Windows starter...

c",)
Avatar billede chalde Seniormester
16. maj 2011 - 08:36 #3
#2 Fordi man ønsker at Messenger stadig er aktiv på trods af at man laver noget andet? Jeg slukker heller ikke mobilen når jeg ser tv.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
16. maj 2011 - 15:18 #4
#3 Hehe lige præcis, kunne ikke formulere det bedre selv.

Men jeg tror at jeg fik løst det.

funktioner>Indstillinger>Personlig>Status> Markér "Vis mig som Optaget, og bloker beskeder, når jeg kører fuldskærmsvisning.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
16. maj 2011 - 17:30 #5
Vi lukker.