Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
15. maj 2011 - 22:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ikoner i menuen start

Når man kigger i menuen start ser det således ud.

http://blog.robbieflexibles.com/image.axd?picture=2010%2F7%2Fwindows-7-start-menu.png

Kan man få den til at vise små ikoner ved alle programmerne?
Avatar billede chalde Seniormester
15. maj 2011 - 22:21 #1
egenskaber for proceslinje og menuen start -> menuen start -> tilpas -> hæv antallet af hvor mange der skal vises.
Avatar billede nife Nybegynder
15. maj 2011 - 23:17 #2
Det ser ud til at du har Windows Vista...
(det har jeg ikke selv, og jeg får det altså heller aldrig...)

Men jo - Du kan helt sikkert skifte til visning med små ikoner.
Om du kan højre-klikke på Start direkte - eller om du klikker på Start, og herefter højre-klikker på Alle Programmer kan jeg ikke lige huske... Men du skal så vælge Egenskaber.

I Windows XP er det bare lige at vælge Store eller Små ikoner, men så vidt jeg husker er det lidt mere "hemmeligt" at finde frem til Knappen: Små ikoner i Windows Vista.

Jeg kommer forbi en Vista-PC på onsdag, og så vil jeg gerne lige tjekke efter - men lav lige en opdatering hvis du har fået klaret problemet.

c",)
Avatar billede poko1 Ekspert
15. maj 2011 - 23:26 #3
nife hvorfor skriver du som svar???det er så vidt jeg har forstået Win7!http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/hardwareguy15
Avatar billede nife Nybegynder
17. maj 2011 - 05:22 #4
Højreklik på "Start" og vælg Egenskaber
På fanen "Menuen Start" vælges "Menuen Start" > Tilpas
Et af de øverste punkter på listen: Brug store ikoner
(her fjernes fluebenet)

Det er iøvrigt samme fremgangsmåde for Vista og W7
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
17. maj 2011 - 18:53 #5
#4 Tak, det har jeg gjort nu.

Det jeg bare gerne vil have et så der kun vises små ikoner, og ingen text. F.eks så har jeg et program der hedder Steam, og ved programmet vises der et lille ikon samt teksten "Steam". jeg vil gerne have fjernet teksten så kun selve ikonet bliver vist.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
25. maj 2011 - 05:02 #6
Lukket.