Avatar billede kasbas91 Nybegynder
18. maj 2011 - 19:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hej jeg vil gerne høre om hvad i syntes omkring mit design...?

Heej.

Jeg vil gerne høre om hvad i syntes om mit design på min hjemmeside.

http://sharefiles.prowdesign.dk/home/

Og hvad der kan gøres bedre... :)

Tak...
Avatar billede fireball40 Nybegynder
18. maj 2011 - 19:47 #1
Det er ikke så tosset, måske et billede så det ikke bliver kedelig tekst
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
18. maj 2011 - 19:58 #2
Der kommer profil billeder under Bruger online her på ShareFiles :

Hvad tror du det kunne være for en billede måske... :)

Er lidt lost omkring det, jeg har godt tænkt på at der skulle være

et eller andet billede...
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
18. maj 2011 - 20:56 #3
hvordan ser brugerne ud designmæssig. Er lidt i tvivl hvordan

de skal laves og vises... :)
Avatar billede mikaelch Novice
18. maj 2011 - 21:18 #4
der kommer bare en masse billder af dig og tekst der går op i menu , derved nærmeste ulæselig tekst på siden
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
18. maj 2011 - 21:45 #5
De billeder af mig skal jo være de bruger som er online..

Men er teksten næsten ulæselig.. ?

Hvordan syntes du at jeg skulle gøre det bedre.. har du nogen ideer.?
Avatar billede mikaelch Novice
19. maj 2011 - 08:09 #6
god ide ikke at skrive tekst oven på anden tekst log ind opret bruger

skrive kryds ind i forskellige farver gør det også svært at læse teksten

tæt skrevet tekst gør det endnu svære især når der i forvejen ikke er ens baggrunds farve skrives på det forvirre øjne, det kræver mere mellemrum for at overskue teksten og læse den hurtigt og tænk vis n havde stået 20 ord mere der
.
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
19. maj 2011 - 09:15 #7
ja det kan jeg godt se, :) men jeg ved ikke hvad jeg ellers skal

have der.. :)
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
19. maj 2011 - 09:47 #8
Er det bedre nu.. har fjernet lidt af teksten og en anden baggrund. ?
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
21. maj 2011 - 18:53 #9
Hej er der nogen der gider at bedømme min side nu... :)
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
05. juli 2011 - 21:17 #10
lukker