Avatar billede pomroy Nybegynder
19. maj 2011 - 00:20 Der er 4 kommentarer

Windows 7 installation på et for mig uforståeligt sprog

jeg har købt en Sony Vario bærbar pc med windows 7 hos Fønix Computer på Frederiksberg - kommer glad og fro hjem for at starte installation af Office osv. - stor er min forbavselse da sproget til installationen er Polsk eller noget i den retning - er den eneste mulighed at smide den tilbage til firmaet igen??

Eller kan jeg selv gøre noget?
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2011 - 00:33 #1
Jo det er selvfølgelig en fejl hvis programmet kun er på polsk. Så ja det er en bytter.
Avatar billede nife Nybegynder
19. maj 2011 - 00:59 #2
Når først sproget er valgt i installations-forløbet kan det ikke skiftes. Er spændt på hvilke sprog du har kunne vælge imellem, men den skal bare byttes.
Avatar billede Blueeyez Mester
19. maj 2011 - 08:13 #3
Ja det er en fejl, kender andre det er sket for.. Jeg vil os lige anbefale dig en anden sælger end Føniks!
Avatar billede nife Nybegynder
30. maj 2011 - 23:14 #4
Kan vi ikke få lukket denne sag?