Avatar billede jescool31 Praktikant
25. maj 2011 - 17:39 Der er 2 kommentarer

Applikation til iPhone/Android

Jeg har en genial iphone/android app som jeg har tænkt på.

et problem

kan ikke komme igang da jeg ikke kan finde ud af at kode, eller designe appen.

Hvis du er interesseret så kontakt mig på wave@live.dk.

Hassan
Avatar billede e-block Juniormester
26. maj 2011 - 14:39 #1
prøv at kontakte Martin på www.iPhoneguide.dk, han kan helt sikkert hjælpe med at lave den. Han har også lavet nogle guides til hvordan man kommer i gang.
Avatar billede nygaard91 Nybegynder
30. maj 2011 - 14:19 #2
Jeg ved du kan bruge flash cs5... Hvis du har kendskab til actionscript...