Avatar billede BUILDDK Mester
01. juni 2011 - 03:11 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

windows 7 driver

hej

kan jeg slå den her boks fra når jeg installere min driver

i windows7 (Windows kan ikke bekræfte udgiveren af denne

driversoftware.) på for hånd tak ps og hvordan mand slåre den fra =0)
Avatar billede vejmand Juniormester
01. juni 2011 - 03:39 #1
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2011 - 06:51 #2
Hvad vil du sige med det link vejmand.?
Avatar billede vejmand Juniormester
01. juni 2011 - 07:08 #3
Ups, sorry, måtte lige kigge på det igen efter din kommentar.
Jeg var ikke opmærksom på, det er samme spørger, jeg troede det var løsningen.....sorry

Men det virker da lidt underligt at der ikke er kommet en kommentar fra spørger, om det ikke virker, gør det ikke?
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2011 - 07:16 #4
Ellers havde han vel ikke oprettet spørgsmålet, så for mig helt i orden.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. juni 2011 - 07:23 #5
Ikke forstået?????
Men, never mind.......
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2011 - 07:31 #6
http://www.howtogeek.com/tag/windows-7/

ved ikke om den ligger der men er et godt sted til finurlige ting men styresytemer

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2011 - 09:27 #7
Avatar billede BUILDDK Mester
01. juni 2011 - 14:03 #8
ok men min windows er på dansk =0) så hvad heder

Turn off all balloon notifications

Hide the notification area

Remove Clock from the system notification area

på dansk på for hånd tak
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2011 - 16:25 #9
Turn off all balloon notifications

Sluk alle tekstbobler i  systemtray

Hide the notification area

Skjul meddelelsesområdet

Fjern Ur fra systemet meddelelsesområdet

det er sådan frit oversat ved brug af google oversæt som du også selv kunne have gjort
Avatar billede BUILDDK Mester
01. juni 2011 - 17:42 #10
ja det kan jeg se =0) men der står stadi ik nåde lige som det ind under menu start og proceslinjen

håber der en der vild skrive det som det står ord koregt ind i

den danske vversion af windows 7 uden brug af google translater =0) på for hånd tak
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2011 - 07:49 #11
http://www.proz.com/kudoz/english_to_danish/computers%3A_software/1846272-system_tray.html

http://www.pcworld.dk/art/9590

- Klik på Start, Kør og task Regedit.exe og herefter OK
- Naviger til HKEY_CURRENT_USER \Software\Microsoft \WindowsCurrentVersion\Explorer\ Advanced
- Opret feltet EnableBalloonTips som en DWORD type
- Sæt EnableBalloonTips værdien til 0 (nul) for at deaktivere Ballon tips
- Genstart computeren for at ændringen træder i kraft

Vil du have Ballon tips tilbage igen, så sæt EnableBalloonTips til 1 (et) eller slet selve feltet EnableBalloonTips. Genstart herefter computeren

http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

se under tips nr. 11 - det er til win xp
Avatar billede BUILDDK Mester
02. juni 2011 - 12:18 #12
det virket helder ik hmmm jeg om formater men tak for alle svare =0)
Avatar billede BUILDDK Mester
02. juni 2011 - 12:20 #13
husk at sette svar til løsning så jeg kan give pointgivning =0)
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2011 - 17:03 #14
ok