Avatar billede avn1979 Nybegynder
02. juni 2011 - 23:08 Der er 8 kommentarer

Problemer med Chrome og Facebook ?

Her den sidste uges tid har min facebook-side været lidt irreterende; jeg kan ikke kommentere på andres indlæg, selv skrive et indlæg, ligge billeder op på siden, osv. Hver gang jeg forsøger på noget af dette, så kommer der blank skærm og dette i adresse-feltet: http://www.facebook.com/ajax/ufi/modify.php
Jeg kører med chrome, hvilket jeg ellers er glad for og indtil videre har det virket upåklageligt for mig. Men jeg ved ikke om det er der, eller et andet sted at løsningen skal findes. Nogle der har oplevet lignende, og som meget gerne har fundet en løsningen på det irreterende problem ?

Venlig Hilsen
Allan
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2011 - 23:21 #1
Også en blank side her. FF på det link
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2011 - 23:28 #2
Også blank her i flg. browsere:
FF4, FF5, Chrome og IE9

Altså er det den adresse der har en fejl.
Avatar billede G-Lan Nybegynder
02. juni 2011 - 23:59 #3
Læs nu lige hvad han skriver.

Han kommer ind på den side, når han prøver nogle af tingene.

@Allan , jeg oplever det selv, men har skiftet til firefox og ingen problemer der.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2011 - 01:28 #4
Prøv evt. dette, fundet i andet forum:

- Start | Run (or search for run if you're using Vista/7)
- Type 'cmd' (without quotes) and hit enter
- Once the black box appears, enter 'ipconfig /flushdns' (without quotes) and hit enter
- Once that completes, enter 'ipconfig /renew' (without quotes) and hit enter
- Once that completes, close the window and retry.
Avatar billede avn1979 Nybegynder
03. juni 2011 - 05:50 #5
Det har jeg forsøgt mig med, men desværre uden held :(
Avatar billede avn1979 Nybegynder
03. juni 2011 - 05:52 #6
Jeg vil helst kunne beholde google-chrome, da jeg er ret glad for den som browser. Men hvis de eller andre ikke finder en løsning på problemet, så må jeg jo til at benytte mig af andre alternativer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2011 - 07:13 #7
Har du prøvet at slette al browserdata?

#3 er skam læst!!!
Avatar billede avn1979 Nybegynder
03. juni 2011 - 08:16 #8
Jeg det har jeg også forsøgt mig med, uden held :(