Avatar billede mcb2001 Nybegynder
07. juni 2011 - 13:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

SFTP

Hej alle

Er der nogen der kender et godt program til SFTP (ikke FTPS!), som kan køre på Windows Server 2008 R2.

Det må gerne være et betalingsprogram, det skal bare være 100% fungerende.
Avatar billede The_Buzz Novice
07. juni 2011 - 13:47 #1
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
07. juni 2011 - 14:07 #2
jeg er godt klar over at filezilla kører fint med SFTP på klient siden, men den kan bestemt ikke på server siden og det troede jeg lå lidt implicit i at det skal køre på en server.
Avatar billede The_Buzz Novice
07. juni 2011 - 17:48 #3
Hmm underligt, jeg har haft den til at køre på en wink2k8 uden problemer
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
07. juni 2011 - 18:22 #4
men det løser stadig ikke mit problem:

Support for SFTP (SSH File Transfer Protocol) is not implemented in Filezilla Server.

Kilde: Filezilla server Wiki
Avatar billede riversen Nybegynder
08. juni 2011 - 06:04 #5
ved ikke om den er god http://www.coreftp.com/server/
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
22. juni 2011 - 10:16 #6
Jeg fandt aldrig en stabil løsning, da de alle bygger på enten Java eller Cygwin. og ingen af disse to er super stabile (svært at overvåge for fejl) i et driftserver miljø. Så jeg lukker spørgsmålet og takker for input.