Avatar billede fari0070 Nybegynder
12. juni 2011 - 20:31 Der er 3 kommentarer

Alitrís Client, Mcaffe virusscan, Capainstaller og steadystate ?

Hej Ekspert !

Jeg går i skole, og alle databasser på computeren har disse programmer opdateret for elever:

•    Alitris Client
•    Mcaffe Virusscan
•    Steadystate
•    Capainstaller
Jeg er nu i tvivl om hvad disse programmer bruges for computeren. Det er virkeligt godt for computeren, siger vores admin på skolen. Men kan I fortælle mig forklaring på dette
software.
Jeg har virkeligt spekuleret på programmerne, men ved stadigt ikke hvad det er?
Avatar billede chalde Seniormester
12. juni 2011 - 21:03 #1
Altiris - Administration af IT infrastruktur. Asset management, deployment osv..
McAfee - Antivirus
Steatystate - Systemadministration, herunder user accounts, genetablering af systemet til tidligere stadier osv.
Capainstaller - Umiddelbart samme funktionalitet som Altiris

Umiddelbart er de gået overkill med applikationer til styring af klienterne, men det kan være de hver især har dele administrator ønsker at benytte sig af.
Avatar billede fari0070 Nybegynder
12. juni 2011 - 21:10 #2
Tusinde Tak for hjælpen
Avatar billede fari0070 Nybegynder
12. juni 2011 - 21:12 #3
Mcaffe Virusscan enterprise 8.5.O.i