Avatar billede Tenletters Juniormester
15. juni 2011 - 17:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke tilslutte til en delt printer?

Jeg har netop tilsluttet en Win7 Ultimate computer til et eksisterende netværk bestående udelukkende af Win XP Pro computerer, men jeg kan ikke koble Win7-maskinen til en specifik printer.

Dvs. en af computerne i netværket kører en speciel Zebra-labelprinter, og denne kan sagtens deles til resten af netværket, men når jeg prøver at koble den til Win 7-maskinen får jeg følgende fejl (bare på dansk):

"Windows cannot connect to the printer. The printer driver is not compatible with a policy enabled on your computer that blocks NT 4.0 drivers."

Jeg tror det er en smule kompliceret, men måske nogen her har en løsning?

Relateret, men ikke min post: http://windows7forums.com/windows-7-networking/46958-failure-connect-xp-printer-windows-7-nt-4-0-policy-problem.html
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
15. juni 2011 - 18:30 #1
Hvilken version af Windows 7? Home Premium, Business eller Ultimate?

Hvis det er business eller ultimate kan du prøve at slå policen fra
Avatar billede Tenletters Juniormester
15. juni 2011 - 19:04 #2
Det er Ultimate. Ved du hvordan man slår den fra?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
15. juni 2011 - 19:28 #3
Avatar billede Tenletters Juniormester
16. juni 2011 - 11:43 #4
Du må gerne smide et svar, for jeg fandt en løsning blandt kommentarene på det link ;)
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
17. juni 2011 - 18:42 #5
Svar