Avatar billede Little Helper Seniormester
25. juni 2011 - 13:34 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket Webhotel?

Jeg er igang med at ville lave en Hjemmeside og vil høre jer hvilket webhotel i ville anbefale

1.Jeg ønsker at jeg til at starte med har et gratis hotel som jeg jo så kan opgradere og jeg vil gerne kunne installere min egen software på det, hvilket webhotel sted ville i vælge (Skal kunne  bruge Joomla eller RUNDMS).

2.Har i noget bud på anden software til at lave hjemmeside med som er meget nemt at bruge, Alle foreslag imødekommes.

3.Jeg har kikket på Domaindirect.dk men har fået at vide at godt nok har de gratis webhotel men det kan ikke bruges uden at man køber et domain...Er dette korrekt??

Mange tak for dit indlæg
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
25. juni 2011 - 14:45 #1
Jeg tror det er en dårlig idé, at gå efter et gratis webhotel. Start i stedet med et billigt så. Det er jo næsten gratis, og så får du helt sikkert lidt mere for penge samt du slipper for reklamer.

Du kan jo få dem til 10 kr om måneden eller sådan noget. F.eks. one.com er billigt. Så kan du altid skifte senere.

Og ja du skal have et domænenavn. Det kan du ofte købe, når du betaler for webhotel.

Jeg bruger selv servage, som koster 39 kr om måneden. Her kan man ændre de fleste indstillinger selv, og det understøtter også joomla.
Avatar billede webweaver Praktikant
25. juni 2011 - 15:43 #2
Kender ingen gratis webhoteller der er værd at anbefale...

Jeg kan til gengæld anbefale Surftown som webhotel og som jeg også selv bruger til alle mine kunder og til mine egne projekter.
Avatar billede acore Ekspert
25. juni 2011 - 16:27 #3
Argumentet med at fx one.com er næsten gratis er ok, men skal være det gratis, vil jeg anbefale domaindirect.dk. Det har jeg brugt - både betaling og gratis. Det er på samme niveau som one.com.

Vil du ofre lidt mere (og det er ikke ret meget): surftown eller servage. På servage (og vist også surftown) kan du have flere domæner, så hvis du har eller får det, bliver det billigere per hotel.
Avatar billede acore Ekspert
25. juni 2011 - 16:29 #4
Og glemte lige: Indstillingerne på one.com er i underkanten, hvis du vil oploade og arbejde med store billeder i dit cms (fx lave thumbnails af dem - det klarer cms'et ofte). Der er domaindirect faktisk bedre.
Avatar billede larsini Seniormester
25. juni 2011 - 16:35 #5
og et pærenemtprogram at at lave websider med er http://www.webpage-maker.com/ som jeg har brug i mange år - det koster vist omkring usd 50 som burde være til at overkomme ;-)
Avatar billede mikaelch Novice
27. juni 2011 - 12:04 #6
gratis synes jeg dårlige ide der er normalt reklamer med, det forvirre meget det du sælger på egen hjemmeside og for få 100 kr kan få egen webhotel om året

billige wordpress webhotel lettest synes jeg til prisen http://www.unoeuro.com/

gratis guide til wordpress det vil jeg mene er det lettest cms system http://wordpress.dk/forum/topic/guide-til-installering-af-wordpress
Avatar billede Little Helper Seniormester
09. december 2014 - 10:47 #7
Luk
Avatar billede acore Ekspert
09. december 2014 - 19:52 #8
Tja, sådan kan man jo også gøre
Avatar billede Little Helper Seniormester
09. december 2014 - 20:36 #9
Gider ik dit tuderi, der blev ikke svaret på det jeg spurgte om til min tilfredsstillelse, 3 spørgsmål og 1 svar , så ja sådan kan man gøre og det gjore jeg,....get a life