Avatar billede ps76 Forsker
27. juni 2011 - 12:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke logge på

Min datter sidder nede i Spanien med sin bærbar. Den har virket fint hvor hun boede før dernede, på deres wifi, men er nu flyttet andet sted, og kan ikke logge på dette nye netværk, som også er WIFI.
Hun er på W7, og når hun klikker på netværksikonet kommer de tilbudte netværk op, men når hun så vælget husets, siger den "der kunne ikke oprettes forbindelse til dette netværk"...
Jeg har prøvet at guide hende gennem MSN`s fejludbedring,som ofte hjælper, men her kommer den med fejlkode 80048848 og siger noget med "ikke oprettet valid IP adress"..
Kan tilføje, at hun er kommet på nettet på sin android telefon, hvor hun kom igennem ved at indtaste husets netværkskode...men altså ikke på computeren. Hvorfor mon?
Avatar billede AViGu Nybegynder
27. juni 2011 - 13:00 #1
Kunne lyde som om at Windows har gemt den forkerte kode.
Når hun er under netværks og delingscentret, kan hun klikke på "Administrer trådløse netværk", og markere husets netværk, og slette det.

Så lukker hun netværks og delingscentret, scanner efter nyt trådløst netværk og logger på med korrekt kode.

Se om det virker :)
Avatar billede ps76 Forsker
27. juni 2011 - 13:30 #2
nej det hjalp ikke..hvad kan vi ellers prøve?
Avatar billede ps76 Forsker
27. juni 2011 - 13:42 #3
kan man ikke komme en anden vej ind og ændre koden?
Avatar billede ps76 Forsker
04. juli 2011 - 22:55 #4
lukker