Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2011 - 15:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

google som søgemaskine

har windows 7 og explorer 9
men efter jeg har opgraderet til explorer 9 kan jeg ikke finde ud af at gøre google til min søgemaskine hverken via selve net-siden eller via div. søge-muligheder!
hvordan gør jeg???
27. juni 2011 - 15:45 #1
www.eksperten.dk/spm/936862#reply_7767006

Skriv / copy præcist denne linie til IE's adresselinie ->

www.iegallery.com/us/addons/?feature=searchproviders

find [Google Logo][Google Search] i oversigten (lad den rulle lidt til siden) - klik på den  - klik på [Install] . ...
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2011 - 16:18 #2
tak karise_larry - har fået den installeret nu men hvordan forhindrer jeg så bing i at overtage igen - kan ikke se nogen steder jeg kan gøre google til den foretrukne søgemaskine.
når du svarer på dette yderligere sp.mål så læg det lige som et svar så jeg kan gi´dig points!
27. juni 2011 - 18:30 #3
IE - Funktioner [Alt] X - [Administerer tilføjelsesprogrammer] ... kig alle steder og fjern/deaktiver overføldige elementer...
27. juni 2011 - 18:30 #4
Ping...