Avatar billede Tharadue Praktikant
29. juni 2011 - 20:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Automatisk side.

Ja jeg er nu ved at være klar til at lære om hvordan man laver databaser osv, så ens side mere eller mindre kan blive nogenlunde automatisk.
Men jeg har nogen gange lidt svært ved at læse mig ud af tingene, så jeg tænke på om nogle evt. gad lærer mig op?
Jeg har fået at vide at et program ved navn PHPmyAdmin er noget man skal bruge, men for mig ligner det bare en masse filer og mapper.
Håber virkelig der er en derude der gider give mig lidt hjælp og bruge nogle timer på mig engang i mellem!

//Thara
Avatar billede kjeldsted Novice
29. juni 2011 - 20:08 #1
Der skulle da gerne i phpmyadmin mappen ligge en index.php som skal åbnes hvorfra konfigurationen af databasen foregår.
Avatar billede Tharadue Praktikant
29. juni 2011 - 20:11 #2
Okay tak, så ved jeg da det :D
Så er der bare en masse koder jeg lige skal kigge på (;
Avatar billede kjeldsted Novice
29. juni 2011 - 20:24 #3
Bare lige til info. Det er ikke meningen at man selv ligger 'svar'. Det er reseveret til de svar som skal have points. Og nu tror folk, ved at kigge i oversigten jo at spørgsmålet er blevet besvaret :)

Hvilket sprog skal du bruge sammen med MySQL?
Avatar billede Tharadue Praktikant
29. juni 2011 - 20:26 #4
Oh sorry, jeg ved ikke hvorfor jeg kom til at trykke svar x)

Altså siden er jo dansk? Men ved ikke hvad du mener med sprog?
Avatar billede kjeldsted Novice
29. juni 2011 - 20:43 #5
Skal du programmere PHP, C, C#, C++, ASP, eller hvad?
Avatar billede Six Nybegynder
29. juni 2011 - 21:35 #6
Husk at få lukket dine spørgsmål igen - Når der er kommet svar på dine spørgsmål :)

Henviser til: http://www.eksperten.dk/spm/932650

Se her, hvordan du behandler svar fra andre brugere:
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede arne_v Ekspert
30. juni 2011 - 01:06 #7
PHPMyAdmin er er en web app.
Avatar billede kjeldsted Novice
09. oktober 2011 - 12:11 #8
Er det ved at være på tide at få lukket spørgsmålet? :)