Avatar billede foodear Praktikant
04. juli 2011 - 11:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DVB-T DR HD signal forsvinder når PS3 er tændt

Som overskriften siger, når jeg tænder for min PS3 kan mit fjernsyn ikke vise DR HD, fjersynet skriver intet signal. De andre kanaler er der ikke problemer med, nogen derude der har en forklaring på det ?
Avatar billede lmcb Nybegynder
04. juli 2011 - 11:57 #1
Hej

Jeg har lidt det samme problem, det er så alle kanaler der ryger og en pc ikke en ps3

Mit HDMI kabel ligger langs antennekablet (ca 2m) så jeg tror det er det signal der ryger igennem hdmi kablet som forstyrrer antennesignalet.

Prøv at sprede kablerne lidt fra hinanden.

Lars
Avatar billede foodear Praktikant
04. juli 2011 - 16:02 #2
Ok, men jeg kan se at mit problem er lidt mere mærkeligt. Kablerne kører laaaangt fra hinanden. Super antenne kabel (Hjemmelavet og OK) HDMI for sig og strøm for sig (Gammel elektriker og kabeldyr er jeg) Kablet PDS (RJ45 Ethernet Cat 6E) til alle enheder i mit setup) Jeg tror det er BlueTooth fra PS3 til controlleren der jammer min forbindelse ..... WiFi er ikke sat til på nogen enheder overhovedet, slet ikke... Kun kabel i god og hjemmelavet kvalitet. Jeg har dog 2 antenne kabler fra min parabol (ViaSat HD), men problemet var der også før denne HD box. Det er kun på DVB-T DRHD at problemet optræder, underligt, meget underligt ...
Friske input?
Avatar billede foodear Praktikant
04. juli 2011 - 16:11 #3
Har en ide om at det er mit Panasonic fjersyn der er super følsom i DVB-T modtageren ...
Avatar billede foodear Praktikant
10. juli 2011 - 09:56 #4
Har så lige fundet ud af at, problemet ikke optræder når jeg har usb kabelet tilsluttet min controller, så det må være noget med BlueTooth der får den til at fejle.

lukker her