Avatar billede IMF-5000 Nybegynder
05. juli 2011 - 09:23 Der er 1 løsning

Hjælp til køb af rette receiver

Hey der.

Jeg var herinde på forummet for omkring et år siden, da jeg skulle sammen sætte et surround sæt til hjemmebiograf. Det fik jeg løst med en PS3 og Logitecs Z-5500.

Nu vil jeg gerne have noget bedre lyd, så derfor er jeg på udkig efter en god receiver og evt en subwoofer.

Jeg har kigget lidt på denne her fra sony: http://www.sony.dk/product/hcs-home-cinema-receiver/str-dh520#pageType=TechnicalSpecs

Subwoofere er jo ret dyre, så sådan en kan jeg godt vente lidt med, da jeg har to gulvhøjtalere fra Eltax, der bare skal have nogle flere watt, end Logitec lige kunne klare. Bassen i dem er nemlig fin med omkring de 100 watt.

Jeg har fundet receiveren til 1499,- kr hos Elgiganten, som jeg synes er rimelig billigt, da det også er en 7.1, så jeg kan udvide mit anlæg senere hen...

Hvad synes I?
Avatar billede IMF-5000 Nybegynder
23. september 2011 - 15:43 #1
<svar>