Avatar billede bas Forsker
08. juli 2011 - 18:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Office File Validation Add-in

Hej

Jeg bruger Windows 7.
Jeg har lige haft opdateringen Microsoft Office File Validation Add-in installeret, men når jeg åbner Excel 2007 skriver programmet, at jeg skal indsætte min MS Office CD fordi der mangler en fil.
nu, hvor opdateringen er fjernet åbner Excel uden problemer.
Men nu brokker ESET NOD32 sig over, at Windows ikke er opdateret, og her er Microsoft Office File Validation Add-in selvfølgeligt med på listen over opdateringer.

What to do?

Venlig hilsen
Martin Ploug
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juli 2011 - 21:12 #1
Skjul opdateringen.
Avatar billede bas Forsker
09. juli 2011 - 08:57 #2
Mange tak for hintet. Det havde jeg ikke tænkt på, at man kunne.

Her kommer proceduren lige for en ordens skyld.

Åbn Windows Update > Søg efter opdateringer > klik på linket med fundne resultater > højreklik på den pågældende opdatering og vælg Skjul opdatering > klik på OK.

john_stigers, poster du et svar for points?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juli 2011 - 12:17 #3
:)
Avatar billede chrisscan Juniormester
27. juni 2017 - 23:24 #4
Det duer ikke på win10 desværre.
Der er ikke noget link til "fundne resultater"
Trykker jeg på "opdateringsoversigt" ser jeg kun allerede installerede opdateringer.

Har du et forslag ?