Avatar billede mikkel500 Nybegynder
09. juli 2011 - 11:55 Der er 6 kommentarer

søger programmør til habbomania.dk

jeg har købt siden habbomania.dk
men problemet er. "jeg kan ikke programmere anset en cms systemer."
fordi jeg ikke kan finde ud af det. så jeg søger en gratis programmør til at lave siden.

fordele ved jobbet.
1. det koster ikke noget for dig. (fordi jeg allerede har købt siden.)
2. du har altid adgang til alle ting på siden.
3. mange vil takke dig for at være min programmør.

hvad er så ikke fordele ved det?
1. du får ikke løn. men der kan jeg trøste dig med
at du hellere ikke skal betale en øre.

send post til mig hvis du vil have jobbet.
så sender jeg unoeuro og database oplysningerne til jer.
og som at bevise om i er gode nok skal jeg læse
jeres svar til andres debatter. (dem tjekker jeg selv)

der er kun en der for jobbet.

hilsen mikkel.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juli 2011 - 12:21 #1
Tror ikke du får mange henvendelser...
Desuden er www.eksperten.dk/spm/Job-opgaver den kategori du skal bruge dette "spørgsmål" :)
Avatar billede keysersoze Guru
09. juli 2011 - 12:23 #2
#1 Hvad mener du dog - det lyder da som et drømmejob for enhver udvikler; man får lov til at arbejde gratis uden nogen som helst form for gevinst. Er det ikke sådan alle udviklere når til tops?
Avatar billede Vandreren Novice
09. juli 2011 - 14:22 #3
"mange vil takke dig for at være min programmør."

Mais c'est la blague du jour !
Avatar billede tha_painter Nybegynder
09. juli 2011 - 16:35 #4
Hvorfor skulle man også betale for at programmere? :p

Jeg gjorde det gerne, hvis der stod 250-500 kr ekstra på min konto efter arbejdet var gjort.

Men dude, du bør give en eller anden form for gevinst, hvis du ikke vil betale i cash.
Avatar billede keysersoze Guru
09. juli 2011 - 17:07 #5
250-500 kr uden at kende arbejdsmængden? det var da godt nok billigt.
Avatar billede tha_painter Nybegynder
17. juli 2011 - 18:42 #6
Jeg er ikke professionel, blot god til design. Og så er jeg studerende, 250-500 kr er meget for mig.