Avatar billede Festina0111 Nybegynder
12. juli 2011 - 01:14 Der er 1 kommentar

Pc hjælp, hurtigt spørgsmål

Hej

Jeg har haft den samme dumme laptop i et par år nu, så jeg har besluttet at det skal være slut og vil gerne købe en stationær. Den må gerne kunne køre battlefield 3 så den kræver nok en held del kræft.

Jeg tror jeg har fundet den pc det skal være, men er ikke helt sikker om den kan køre det på "Super Quality".

Den hedder Pavilion Elite HPE-530sc og dens ydeevne ser yderst lovende ud; i7 processor, 2GB nVidia GeForce GT420 grafik og 3,4 GHz quad core! Mega fed pc og er ret sikker på det skal være den. Men den er på GT420 som ikke er det "højeste".

Men den vil kære Battlefield 3 med god grafik ikke?

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/stationar-computer/PAHPE530SC/hp-pavilion-elite-stationar
Avatar billede silvah Nybegynder
12. juli 2011 - 05:19 #1
Jeg ville ikke gå efter computere fra elgiganten.. Specielt fordi at mine erfaringer med et GT420 er at det ikke er et gamer kort.

Hvis jeg var dig ville jeg hoppe ind på TOPDATA.DK Her finder du kvalitet og billigt i en køre. Du får langt mere for pengene her end du gør ved at købe HP, DELL(Alienware) og andre kendte mærker.

Tjek f.eks. den her. http://www.topdata.dk/product.asp?product=7536

Her får du:
- Samme Processor - Udover du får den nye K-Model.
* GEFORCE 1GB DDR5 GTX560 GEFORCE - Highend Gamer kort - Skulle være godt nok til at kunne køre BF3 i VER Y VERY HIGH.

* GIGABYTE P67X-UD3-B3, BUNDKORT M. SLI, USB3.0 OG SATA3/600 OSV. - Super nice bundkort klar til USB 3.0 med overførsler på uendeligt hurtige hastigheder. INCL muligheden for at du kan købe et ekstra GTX560 og smide i og køre SLI dobbel the power.

* 4GB DDR3 HYPER-X 1600MHZ RAM, KINGSTON *10 ÅRS GARANTI* - Jah måske kun 4gb. men til gaming har jeg aldrig haft brug for mere.

* 750W "GAMING" STRØMFORSYNING, SILENT HIGH-END - Støjsvag.

Alt for kun 6499.

Så skal du godt nok selv købe og installere windows. Men det kan købes til også.

Med windows: 7398.

Det ville jeg gøre.