Avatar billede synthaiz Nybegynder
13. juli 2011 - 02:52 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Mystisk problem med iphone 3gs

Hey folkens..

Nu skal i høre, jeg har et mystisk problem som jeg har haft i 1 måneds tid nu..

Min iphone 3gs går i hvid skærm hver eneste gang jeg låser den (altså tager den i standby) eller snakker i telefon. Hver gang den gør det, skal jeg genstarte den, altså holde home knappen og power knappen i bund på samme tid indtil apple logoet kommer frem, og så virker den ellers fint igen, indtil jeg låser den eller der er en der ringer..

Jeg tror den virker optimalt når den går i hvid skærm, også kaldt white screen of death tror jeg. Jeg kan sagtens fortsætte med at snakke i telefon når den går i hvid skærm..

Jeg er SÅ lost! Jeg har prøvet alt, seriously...

Hard reset, gendan fra sikkerheds kopi skille, den ad og se om kablerne sidder som de skal, rense den for støv i headset stikket og i laderstikket..

Seriously ALT!

Første gang gang den gik i hvid skærm var da efter den var gået ud en eller anden random dag hvor jeg var på vej op til efterskolen..

Den har virket 1 gang efter den dag hvor den startede med at gøre det, i cirka 10-15 minutter virkede den, hvor jeg kunne låse den og åbne den igen.... men siden den dag, som er en måned siden har jeg ikke kunne få den til at virke optimalt...
Jeg har googled det så meget, både på dansk og engelsk... alt har jeg prøvet, intet virker...

Hjælp søges, for jeg er fuldstændig lost!

På forhånd tak
Avatar billede Authiel Nybegynder
13. juli 2011 - 07:59 #1
Hvis du håber på nogle svar, hva så med at lukke nogle af alle dine åbne spørgsmål?
Avatar billede kjeldsted Novice
13. juli 2011 - 10:03 #2
Godt forslag i #1.

Hvis du får lukket de gamle spørgsmål kan der sikker faldet lidt hjælp af.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juli 2011 - 11:12 #3
Fatter ikke i gider minde ham om det.
Han har fået det at vide så mange gange, at han burde vide at brugerne herinde gerne ser man selv deltager i sine spørgsmål samt får dem lukket.
Avatar billede kjeldsted Novice
13. juli 2011 - 11:17 #4
#3: Kan ikke mindes jeg har set det brugernavn før. Så har vist ikke selv deltaget i nogle af de spørgsmål.
Men i så fald kan jeg vel godt pakke mit løsningsforslag sammen igen.
Avatar billede synthaiz Nybegynder
13. juli 2011 - 12:26 #5
Helt ærligt.

Nu må i sgu til at tage jer sammen.
Der står INGEN steder i reglerne at jeg skal lukke mine spørgsmål efter jeg har fået svar på dem.

Jeg bruger ikke eksperten.dk på samme måde som i gør, jeg bruger den meget sjældent og jeg orker ikke at lukke alle de spørgsmål som jeg har glemt, da jeg som sagt ikke bruger eksperten på samme måde som i gør!

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor i skal bestemme over min bruger hver gang jeg skriver et spørgsmål, kan i ikke bare være lige glad med den måde jeg vælger at bruge eksperten på, fordi jeg gør INTET forkert i følge hvad der står i reglerne..

Stram ballerne og ignorer mig i stedet for at sige det til mig HVER gang, please!

Måske "prøver" i at hjælpe mig, men derimod synes jeg kun i ødelægger mit spørgsmål. Så lad mig nu for fanden være, det er det eneste jeg ber om..
Avatar billede synthaiz Nybegynder
13. juli 2011 - 12:29 #6
Citat fra "Snowball":

"Der er stadigvæk ikke noget ulovligt i ikke at lukke sine spørgsmål sådan som reglerne er defineret pt.

Vi kan hurtigt blive enige om at man helt sikkert bør gøre det, men hvis man ikke finder en person "værdig" til at få hjælp, så ignorer da bare spørgmålet i stedet for at fylde det med irrelevante indlæg som det er sket i nu 3 spørgsmål fra "synthaiz" side.

Jeg kan skam godt forstå at "synthaiz" bliver træt af det her, men lad da brugeren "sejle i din egen sø" hvis man har problemer med den måde han bruger Eksperten på. I den sidste ende finder han vel nok ud af man bør få afsluttet sine spørgsmål for ikke at komme i "bad standing" hos visse brugere ;)"

LYT OG LÆR!!
Avatar billede kjeldsted Novice
13. juli 2011 - 12:34 #7
Der står heller ingen steder at vi skal hjælpe dem der ikke gider følge deres egne tråde.

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juli 2011 - 12:46 #8
#6
Jeg har lært at du ikke har fortjent hjælp.
Iflg. admin er det ok at brugerne minder dig om dine åbne spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/blog/35
Citat:
Samtidig er de fleste ældre brugere rigtigt gode til at påpege når der sker noget forkert - og komme med konstruktive forslag til hvordan man undgår det i fremtiden. F.eks. når det er en forkert kategori eller at der er for mange åbne spørgsmål. Det er fedt og med til at holde Eksperten på sporet.

Desuden er dette nævnt i faq: http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
(Nej det er ikke "ulovligt" ikke at lukke sine spørgsmål, men er det så ok ikke at vende tilbage til sine spørgsmål, og dermed bare kræve og kræve hjælp uden at man selv gør noget for det??)

Det tager nok 15 min. at få lukket de spørgsmål. Det er bare at komme i gang.
Samtidig burde du nok tjekke mail noget oftere (brug den du tjekker dagligt - vi skriver trods alt 2011) for du reagerer ikke på kommentarer i dine spørgsmål, hvilket heller ikke ligefrem hjælper.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juli 2011 - 12:49 #9
#5
Brug eksperten korrekt, så slipper du for at blive mindet om dine åbne spørgsmål.

Vi siger ikke du også skal hjælpe.
Du må godt nøjes med at spørge, men del da for syv sytten da point ud og deltag i dine spørgsmål.
Det er alt vi beder dig om :)
Avatar billede synthaiz Nybegynder
13. juli 2011 - 12:53 #10
I kan bare ikke forstå at jeg ikke bruger eksperten på samme måde som jer, det er ikke ligefrem mit liv at sidde herinde..

Jeg følger det provokerende at i bliver ved med at kommentere det..
ha nu bare lidt respekt forfanden og vis jer som en mand der har andet end eksperten på hjernen.....

please vær nu venlig at stop for filan..

i kan være så ligeglad med den måde jeg bruger den på..
Jeg har forhelved forstået hvad i mener jeg burde gøre og hvad der i jeres hoved er forkert... sådan er det ikke i mit hoved, det er min bruger pas jeres eget..

lad mig være og lad andre svare hvis de får lyst i stedet for at ødelægge mit spørgsmål vær gang, som jeg føler i gør...

Tak.
Avatar billede synthaiz Nybegynder
13. juli 2011 - 12:55 #11
Jamen john, du forstår det bare ikke, jeg vil ikke bruge eksperten som i dit hoved er korrekt, da jeg ikke bruger den på samme måde som dig...

ha nu respekt og forstå det, jeg gør intet forkert, det gør i måske heller ikke i følge reglerne, men i følge mit hoved provokere i mig..

så ha nu lidt respekt og lad vær..
Avatar billede MADOlsen Forsker
13. juli 2011 - 13:00 #12
ha nu bare lidt respekt forfanden

Måske du selv skulle begynde at respektere folk, i stedet for at pisse op og ned af ryggen på dem der frivilligt bruger deres fritid på at hjælpe dig med dine problemer.

Når du ikke engang selv gider at følge op på dine spørgsmål, hvordan kan du så regne med, at andre gider bruge tid dem?
Avatar billede synthaiz Nybegynder
13. juli 2011 - 13:06 #13
Jeg regner heller ikke med det, når jeg har et problem så poster jeg det på mange forums for at få hurtigt svar, det er den måde jeg bruger det her på..
Avatar billede synthaiz Nybegynder
13. juli 2011 - 13:07 #14
"Fatter ikke i gider minde ham om det."

Nej john, nemlig...

så lad mig være og lad dem svare der har lyst hvis der er nogle.
Avatar billede synthaiz Nybegynder
13. juli 2011 - 13:08 #15
Desuden har jeg fået svar på mit spørgsmål et andet sted.
Skal gå ned i butikken og snakke med dem, da der stadig er 2 års garanti på den..

Se hvor dygtig jeg er nu, lukker mit spørgsmål
Avatar billede kjeldsted Novice
13. juli 2011 - 13:19 #16
Det ville da være nemmere bare at prøve at gendanne telefonen i iTunes.

Og, du er da dygtig. Så mangler du kun 12.
Avatar billede synthaiz Nybegynder
13. juli 2011 - 13:31 #17
Har prøvet hard reset..