Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
13. juli 2011 - 22:18 Der er 2 kommentarer

Har du mobilt bredbånd fra Telia ? læs lige her

Jeg har i dag testet telia mobilt bredbånd 2 mbit og fået et lidt interessant resultat.

Over hele dagen oplever jeg 6,5 down og min 1,5 uoload.

Ping på omkring 40 ms.

Se det synes jeg jo er pænt interessant, da modemets fysiske grænse ligger tæt på og jeg derfor mistænker telia for bare at give "fuld knald" på hastigheden og kun begrænse på forbruget.

Jeg har tidligere oplevet noget lignende hos Telia.

Spørgsmål til dig:

Hvad oplever du i en hastighedstest på it-borger? skriv hvor i landet du befinder dig.

http://borger.itst.dk/verktojer/bredbaandsmaaleren
Avatar billede jesperlangarm Nybegynder
14. juli 2011 - 13:43 #1
Det er i hvertefald nogle rigtig pæne resultater du får der. Bor du ovenpå en antenne?
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
14. juli 2011 - 18:19 #2
Ja nærmest, jeg kan se masten. Men jeg betaler jo kun for 2 Mbit...sååå ehh meget spændende om andre oplever det samme.

Spørgsmålet er låst og kan ikke besvares