Avatar billede faroeboy Nybegynder
13. juli 2011 - 22:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Admin på facebook.

Er der nogen der kan hjælpe mig med Facebook. Jeg er adminstrator på en facebook gruppe, som jeg har lagt en hel del billeder på. Nu pludselig kan jeg ikke se noget under billedet i venstre side/spalte så jeg har ikke mulighed for at redegeri på siden. Har fået en ven at tjekke siden, og der står jeg stadig som adminstrator. Men jeg kan ikke se eller redegere som en admin. Hvad kan der være sket? Har også andre grupper som jeg ikke har noget problem med.
Avatar billede jakobdo Ekspert
13. juli 2011 - 22:25 #1
Kan du komme videre fra denne side:

https://www.facebook.com/editgroup.php?gid=GRUPPENS_ID
Avatar billede faroeboy Nybegynder
13. juli 2011 - 22:29 #2
Forstår ikke helt, men startsiden er der ikke noget problem med
Avatar billede faroeboy Nybegynder
15. juli 2011 - 22:27 #3
Nej det hjælper ikke :(
Avatar billede bennybuffon Nybegynder
16. juli 2011 - 22:13 #4
Jeg ved ikke det er tilladt herinde, men jeg kobler mig lige på tråden også.
Pludselig kan jeg nemlig heller ikke foretage mig noget som helst på min gruppe hvor jeg står som administrator.
Det lader til at problemet er opstået på sammen tid hos os begge 2..
Avatar billede faroeboy Nybegynder
17. juli 2011 - 09:23 #5
Hej bennybuffon! Ikke noget problem fra min side af. Jeg har forgæves søgt hjælp på facebook, uden resultat, var lige ved at lukke skidtet helt ned. Så kom jeg i tanker om dette spørgsmål jeg oprettede, og så ser jeg du har samme problem. Så jeg  må hellere kæmpe videre. Venligst fortæl mig hvis du finder en løsning
Avatar billede bennybuffon Nybegynder
17. juli 2011 - 09:35 #6
Der er åbenbart flere der har det problem har fundet de her:

http://www.thefacebookforum.net/t14546-i-can-t-edit-my-group-page

https://www.facebook.com/topic.php?uid=31987371885&topic=16509

Jeg kan stadig ikke gøre noget. Min kone er "officer" på min gruppe og hun kan se alle de ting til venstre som jeg kunne før. Desværre kan hun ikke ændre admin-indstillinger...
Avatar billede faroeboy Nybegynder
17. juli 2011 - 21:45 #7
Ser ud som om man skal bevæbne sig med tålmodighed, men nu er der snart dage det drejer sig om, og ingen løsning ses i horisonten. Jeg har søgt på det jeg kan komme i tanker om, for at finde en løsning, har brugt mange time.
Avatar billede faroeboy Nybegynder
19. juli 2011 - 10:10 #8
try this.. Go to > Account > Account settings > Language (tab) > Primary Language . . and change the setting to English (US) . . . if it's not already set to that

refresh the page...log out and then sign back in, it worked for me :-)

When the UPGRADE is done, which may take weeks, just change the Language to what it was before.
Ved ikke om det duer.
Avatar billede faroeboy Nybegynder
20. juli 2011 - 14:33 #9
Det sidste indlæg fra mig selv, fundet på nettet, fungerede for mig, så nu lekker jeg denne tråd.