Avatar billede settler Juniormester
13. juli 2011 - 23:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne en hjemmeside (garmin.com) på pc men virker på ipad

Hej,

Jeg skal har en gps jeg skal til at bruge. Men jeg kan ikke komme ind og logge ind eller oploade på www.garmin.com/edge

Hvis jeg prøver på min ipad er der ikke nogen problemer.

Jeg har prøvet med safari, chrome og IE. Intet der kan komme videre en anden side på garmin.

Hvad kan være problemet.

Tak
Avatar billede jakobdo Ekspert
13. juli 2011 - 23:11 #1
Jeg blev smidt til denne: http://www8.garmin.com/fitness/edge/
Virker den hos dig?
Avatar billede settler Juniormester
13. juli 2011 - 23:13 #2
Ja, kan jeg godt. Men får en besked efter jeg vælger min gps som er en 705 og vælger opload eller sign in.
Avatar billede settler Juniormester
13. juli 2011 - 23:14 #3
Får bare en Internet Explorer cannot display the webpage
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juli 2011 - 23:33 #4
På siden står: 4. Siden Overfør kræver Garmin Communicator Plugin:

Har du den installeret?
Avatar billede settler Juniormester
16. juli 2011 - 15:25 #5
Hej,

Undskyld jeg ikke har svaret tidligere.

Er kommet på idag. Blev bare ved med at prøve, går dog af en gang imellem. Har en gammel langsom computer der ikke rigtigt er ryddet op på.

Det er ikke sikkert der er noget at gøre ved det. Det skal måske bare være tålmodighed