Avatar billede DeeDawg Nybegynder
17. juli 2011 - 13:17 Der er 1 løsning

Windows 7 - CTRL bliver trykket ned konstant?

Hej.

Jeg prøver at løse et problem med en computer. Fik at vide at den ikke ville logge ind pga. tastaturet, på en eller anden måde, var låst. Prøvede alt hvad man plejer at gøre, hvilket er ret begrænset da dette forhindre en i at logge ind, men intet virkede.

Stort set alle knapper er uden funktion, undtagen BACKSPACE, SPACE, M & DELETE. BACKSPACE & SPACE producere et tegn i password boksen, M er blevet til ENTER, og DELETE har samme funktion som altid.

Derfor fik jeg pludselig mistanke til at der måtte være en knap som blev trykket ned, eller var aktiveret. Derfor gik jeg ned i øget tilgængelighed og slog skærm tastatur til, og der kunne jeg se at begge CTRL knapper bliver trykket ned konstant. Vi taler om en Compaq bærbar, så kan ikke rigtig bare "skifte" tastaturet, hvilket ellers kunne være en obvious løsning.

Har dog ingen anelse, what so ever, hvorfor dette sker, eller hvordan jeg skal løse det. Er der nogen herinde som kan hjælpe mig? :/
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
20. juli 2011 - 20:25 #1
Whatever, really. Det holdt op ad sig selv, så må håbe det ikke vender tilbage, lol. :S