Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2011 - 00:25 Der er 4 kommentarer

Manglende ram til windows media center

Jeg har købt en usb dvb-t modtager  til min bærbar og den ser ud til at virke.

Men når jeg starter Windows media center får jeg en fejl melding på at jeg ikke har 64mb ram på mit grafik kort. Når jeg så tjekker info oplysningerne på min bærbar står der at jeg har 250mb. Men der står også at det er et standart vga kort der er installeret.

Hvordan får jeg nu Windows Media Center til at forstå at jeg har 256mb ram så jeg kan komme igang med at se noget tv.

På for hånd tak
Avatar billede jgni Nybegynder
20. juli 2011 - 13:45 #1
For det første, kører du med nyeste driver på grafikkort og dvb-t tuner?

Det er slet ikke altid at det er nyeste driver der er med på en evt. CD-ROM.
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2011 - 22:05 #2
Jeg har prøvet at finde ud af hvilket grafik kort det er men alle de steder jeg kigger står der bare standar kort.
Avatar billede ptj_11 Forsker
22. juli 2011 - 11:03 #3
Du skal gå ind på din bærbares producents hjemmeside, finde din model, dernæst finde ud af, hvilket grafikkort der siddere i din maskine. Så henter du den rigtige driver til kortet.
Når den så er installeret, så vil du kunne se det rigtige kort.
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
22. juli 2011 - 11:04 #4
Skriv evt. alle oplysninger om din bærbare her, så kan vi hjælpe dig med at finde den korrekte driver.
Produkt:
Model:
Type:
/ptj_11