Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2011 - 02:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Privat inkassofirma

Kort og godt: Kan *private* inkassofirmaer tjekke hvad man har af kontanter i banken?

Min logik siger mig at de ikke kan gøre det, men har brug for at være 100 % sikker.

På forhånd tak.

PS. Svar venligst kun hvis du _ved_ svaret er rigtigt!
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
20. juli 2011 - 09:51 #1
Nej de kan ikke kontrolere / se hvad du har i banken, men skylder du penge, og ender med gælden i fogderetten, taler du under ansvar, og derved kan du straffes hvis du siger du intet har, men så har en mindre formue, de eneste der kan se dit indestående er skat
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2011 - 13:50 #2
Ok
Tak for hjælpen.