Avatar billede lhchjo Nybegynder
21. juli 2011 - 19:33 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

internet

Hej

Jeg har en bærbar og en ps3, hvad skal man bruge for at komme trådløst på nettet så PS3 også kan bruges?
Avatar billede pstidsen Novice
21. juli 2011 - 19:50 #1
Er det fordi du ikke har trådløst internet? Så er svaret her: http://www.pcworld.dk/art/116250?a=frontpage&i=4
21. juli 2011 - 19:53 #2
... hvilken form for (inter)net forbindelse har du allerede ?
21. juli 2011 - 19:56 #3
Provokation:
Nå nej - det er jo ligemeget at skrive til dig - du vender jo alligevel ikke tilbage ???

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/lhchjo
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

(HAR skrevet til dig før!!!)
Avatar billede lhchjo Nybegynder
21. juli 2011 - 20:06 #4
Hvis jeg ikke vender tilbage er det fordi jeg ikke aner hvordan man gør. Jeg har ingenting andet en bærbar og en ps3
Avatar billede pstidsen Novice
21. juli 2011 - 20:17 #5
SÅ skal du vælge en udbyder og bestemme dig for hvor hurtigt det skal være. Derudover skal du have noget udstyr men det afhænger af valg af udbyder
21. juli 2011 - 20:25 #6
www.eksperten.dk/faq
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

Som der også står i de automatiske Erindrings E-mail du har fået en håndfuld af...

Samt flere PM (Privar Besked)...

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede lhchjo Nybegynder
21. juli 2011 - 22:05 #7
Kan jeg ikke bare købe en router?
Eller hvad er nemmest og billigst?
Avatar billede pstidsen Novice
21. juli 2011 - 22:16 #8
Jo du kan da godt købe en router. Det får du bare ingen internet udaf.. Det er mildest talt umuligt at fortælle hvad der er nemmest og billigst for dig, da vi mangler info.

Hvor hurtigt skal det være?
Hvor i landet bor du? Landet eller by?
Lejlighed eller hus/gård?
Hvis du har fastnet, hvor får du så det fra?
Hvis du har en eller anden form for tv pakke hvor er det så fra?
Avatar billede lhchjo Nybegynder
21. juli 2011 - 22:28 #9
Bor i en by i lejlighed har ikke fastnet tv pakke fra yousee
Avatar billede pstidsen Novice
21. juli 2011 - 22:31 #10
Kender du sådan et tegn som hedder punktum?

Bare for at være sikker:
Du har ikke fastnet, men tv pakke fra yousee?
Hvilket by er det? det er ret væsentligt.
Avatar billede lhchjo Nybegynder
21. juli 2011 - 22:40 #11
Nej det kender jeg ikke

Ja.....ingen fastnet tv pakke fra yousee
Det er Nyborg
Avatar billede pstidsen Novice
21. juli 2011 - 22:43 #12
det var da noget mærkeligt noget at acceptere sine egen svar...
Avatar billede lhchjo Nybegynder
22. juli 2011 - 10:06 #13
Nå det var ikke med vilje.....jeg troede jeg accepterende dine/deres svar
Avatar billede pstidsen Novice
22. juli 2011 - 11:35 #14
Hvor hurtigt skal det være? Prøv at snakke med nogle i opgangen. Det ville nok være en god idé at lave noget sammen, så i deles om udgifterne ;)